piątek, 22 maja 2015

Włączyłem dzisiaj telewizor i oczom nie wierzę…
Do dzisiaj nie wierzyłem, że w Polsce funkcjonuje coś takiego jak „media rządowe”. Mało tego, że są, to jeszcze wykazują perfidię i obłudę w manipulacji, godną putinowskiej Rosji… „TVN” i „Wyborcza” to media należące do kumpli Donalda i Bronka!
Kto widział wczorajszą debatę prezydencką ten wie.
 W moim odczuciu urzędująca głowa państwa poległa z kretesem.
Wielu stwierdzi, no subiektywne odczucie…
A ja odpowiem, że nie jestem jedyny… Wystarczy przejrzeć niezależne od stacji i gazet rządowych sondaże. TVN i Wyborcza to media należące do kumpli Donalda i Bronka!
Znajdziecie je na stronach pod tymi linkami:





A jak wyczytałem, że w sondażu prorządowej „Wyborczej” wzięło udział 101 procent respondentów to jakoś tak mi się skojarzyło z wynikami ostatnich wyborów prezydenckich w Rosji, gdzie uczestniczyło grubo ponad 110 procent uprawnionych do głosowania. Bulwersujące, jak próbują mydlić nam oczy.
Co oni sobie myślą, że jesteśmy jakimiś głupkami, ślepo wierzącymi w to, co przedrukuje sobie taki jeden z drugim manipulant?
Martwi mnie jeszcze, że wszystkie portale internetowe przedrukowują te bzdury jak jakieś tresowane  małpy i nie mówią nic o tych własnych:

W sondażach dla TVN wzięło udział ponoć 1000 respondentów. W tych internetowych brało po 20000 i kto tu próbuje zaklinać rzeczywistość? 

1 komentarz: